مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-09سياسي

32 هزار نفر رای اولی در گلستان/ یک میلیون و 300 هزار واجد شرایط رای در گلستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در استان گلستان یک میلیون و 300 هزار نفر واجد شرایط رای بوده که از این تعداد بیش از 32 هزار نفر رای اولی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، احسان مکتبی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یک هزار و 784 صندوق شعبه اخذ رای و 41 حوزه با حضور حدود 40 هزار نفر عوامل اجرایی در گلستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قانونمند و سالم را دارند.

وی برگزاری انتخابات سالم را مهمترین وظیفه مدیران برشمرد و گفت: امروز براساس وظیفه باید تلاش کنیم تا انتخابات سالم در کمال امنیت و آرامش را برگزار کنیم و با افتخار و سربلندی مسوولیت را به دولت بعدی تحویل دهیم.

* مدیران باید تا آخرین لحظه که مسئولیت خدمتگزاری به مردم را دارند با ایثارگری و جدیت انجام دهند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همه ما باید سیاست های شخصی خود و پستی خود را در بروکراسی اداری جا گذاشته و انتخابات را که مظهر انتخاب شهروندان در میان فهم های مختلف بوده را ارزش گذاشته و اجازه دهیم هر فردی که خود دوست دارند را برای خدمتگزاری انتخاب کنند.

وی خلا قدرت بعد از انتخابات را امری طبیعی دانست و افزود: بعد از هر انتخابات خلا در قدرت به وجود می آید که طبیعی بوده و مدیران باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار نفر رای اولی در گلستان/ یک میلیون و 300 هزار واجد شرایط رای در گلستان

32 هزار نفر رای اولی در گلستان/ یک میلیون و 300 هزار واجد شرایط رای در گلستان