مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-09سياسي

شهرداری شیراز بر ایجاد مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس همراهی کند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس بر اهتمام مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز در راستای به سرانجام رسیدن مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد.

- ، سعید کوشکی جهرمی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک با شهردار شیراز، گفت: ضروری است در راستای پیشبرد برنامه های حوزه دفاع مقدس و به سرانجام رسیدن مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، شهرداری و شورای شهر شیراز در تأمین هزینه ها با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع فارس همکاری کنند.

او با بیان اینکه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس متعلق به همه احاد مردم شهر شیراز و استان فارس است، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در راستای تأمین هزینه های راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی دفاع مقدس همکاری لازم را انجام دهد.

کوشکی ادامه داد: تفاهم نامه ای با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز منعقد شده تا در سال جاری شهرداری شیراز از برنامه های این اداره کل در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر شیراز حمایت و پشتیبانی مالی کند که این تفاهم نامه از سوی شورای شهر به شهرداری ابلاغ شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به همکاری های انجام شده در سال گذشته توسط شورای اسلامی و شهرداری شیراز، گفت: انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز بر ایجاد مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس همراهی کند

شهرداری شیراز بر ایجاد مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس همراهی کند