مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-09سياسي

آمادگی 300 هزار مأمور پلیس برای برگزاری انتخابات/ ناجا طرفدار هیچ فرد یا جناحی نیست


نیروی انتظامی با به کارگیری 300 هزار نفر از همکاران در سراسر کشور آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است ، ان شاء الله با تهیه اطلس انتخابات شاهد مشکل امنیتی نخواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری در دیدار صمیمی با دانشجویان مجتمع آموزشی زنان پلیس اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز توفیقی نصیب بنده شد تا خدمت کسانی باشم که ان شاء الله آینده ناجا در دستان آنها خواهد بود.

سردار اشتری گفت: شما بزرگواران بدانید که توفیقی نصیب شما شده تا در دانشگاه علوم انتظامی امین و مجتمع آموزشی زنان پلیس مشغول تحصیل هستید و برای خدمت رسانی در آینده آماده می شوید.

فرمانده ناجا تصریح کرد: آینده شغلی شما بزرگواران بستگی به رسته ، توانمندی ، استعداد، انگیزه و عشق و علاقه شما برای اجرای ماموریت ها دارد پس باید به نحو مطلوب از ظرفیت ها بهره لازم را ببرید و این امر باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

وی به ادامه تحصیل دانشجویان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در این خصوص معاونت تربیت و آموزش ناجا ارتقاء تحصیلی را در کمیسیون های مربوطه بررسی و قطعا مورد توجه قرار خواهد داد.

سردار اشتری در ادامه بر خوشایند سازی محیط آموزشی نیز تاکید کرد و گفت: در این راستا باید اقدامات لازم صورت بگیرد و مورد اهتمام باشد؛ باید در این خصوص اعتبارات لازم برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 300 هزار مأمور پلیس برای برگزاری انتخابات/ ناجا طرفدار هیچ فرد یا جناحی نیست

آمادگی 300 هزار مأمور پلیس برای برگزاری انتخابات/ ناجا طرفدار هیچ فرد یا جناحی نیست