مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-09سياسي

انتقاد از نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها/ هیات نظارت تجدیدنظر کند


نماینده تنکابن و رامسر در مجلس با انتقاد از نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها و رد صلاحیت های صورت گرفته، خواستار تجدیدنظر هیات مرکزی نظارت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس در جلسه علنی امروز و با ارائه اخطاری مستند به اصل یکصدم قانون اساسی در خصوص وظایف شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز صبح در باره مشکلات برگزاری انتخابات شوراها صحبت شد و ما نیز تذکراتی در خصوص منفعل بودن هیات های نظارت مطرح کردیم.

وی افزود: در این جلسه گفته شد که 80 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شده اند و 20 درصد رد شده اند، در حالی که آمارهایی که وجود دارد خلاف این را نشان می دهد.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در استان مازندران این آمار خیلی بالاتر است؛ به عنوان مثال در شهرستان شیرود 70 درصد، در عباس آباد 47 درصد و در رامسر 50 درصد داوطلبان رد صلاحیت شده اند و به طور کلی در شهرستان های حوزه انتخابیه من از 36 تا 70 درصد رد صلاحیت صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: با این شیوه احراز صلاحیت ها چطور مشارکت حداکثری صورت می گیرد؟! این نماینده مجلس خطاب به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تأکید کرد: تنها به استعلام ها اکتفا نکنید و حتما مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها/ هیات نظارت تجدیدنظر کند

انتقاد از نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها/ هیات نظارت تجدیدنظر کند