مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-09اقتصادي

سند آمایش فارس نیازمند رویکرد بلند مدت است


سبک تولید و صادرات قدیمی و سبک واردات ما جدید است بنابر این به به رویکردی بلند مدت نیاز داریم که این مهم با تدون سند آمایش ممکن می شود.

- ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمین گفت: اهداف متعالی و روشنگرانه این سند چشم انداز مشخصی از وضعیت فعلی و آینده پیش بینی شده، ارائه می دهد و مسیرهای دست یابی به اهداف نیز با بهره گیری از روش های نوین ترسیم شده است.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فناوری های نوین در شناسایی و رفع نیاز مندی های توسعه افزود: استفاده از فناوری های نوین فرصت ارزشمندی برای دست اندرکاران تدوین و اجرای طرح آمایش سرزمین فراهم می کند و این امر مستلزم توجه به توسعه همه جانبه است.

نماینده عالی دولت در استان فارس شناسایی توانمندی های داخلی و بومی را از دیگر ضرورت های کاری در تهیه طرح آمایش سرزمین عنوان کرد و خاطر نشان کرد: توانمندی های مختلفی در نیروی انسانی وجود دارد که این ظرفیت عظیم توانایی تحقق اهداف سند را دارد.

وی افزود: آینده توسعه کشور حساب ویژه ای روی نیروی انسانی متفکر و خلاق باز کرده و این مسیر همگام با تحولات جهانی ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش فارس نیازمند رویکرد بلند مدت است

سند آمایش فارس نیازمند رویکرد بلند مدت است