مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-09اقتصادي

ایجاد 21 هزار شغل برای سوخت بران و کولبران در استانهای مرزی


این بنیاد برای سال جاری ایجاد 21 هزار شغل را برای سوخت بران و کولبران در استان های مرزی در دستور کار خود قرار داده است.

- ، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان به عنوان نهادی خدمت رسان که محرومیت زدایی، توانمندسازی اقتصادی، ارتقای سطح زندگی و برقراری عدالت اجتماعی از طریق ایجاد فرصت های کسب و کار را در سرلوحه فعالیت هایش قرار داده است، در طول سال های گذشته اقدامات عینی و درخور توجهی را در راستای حمایت از اقشار خاص و آسیب پذیر عملیاتی کرده است.

این بنیاد امسال نیز همچون سنوات گذشته، برنامه های مفصلی را در جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب پذیر کشور از جمله سوخت بران، کولبران، زنان سرپرست خانوار، خانواده زندانیان، معلولین و خانواده های دارای معلول، سربازان و خانواده کودکان بازمانده از تحصیل تدارک دیده و پیش بینی کرده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، این بنیاد برای سال جاری ایجاد 21 هزار شغل را برای سوخت بران و کولبران در استان های مرزی در دستور کار خود قرار داده است.

امیرحسین مدنی با اعلام این خبر افزود: برای سال 1400 راه اندازی 5 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور برای کولبران و 2 هزار طرح برای سوخت بران پیش بینی شده است که به ترتیب باعث ایجاد 15 هزار و 6 هزار و در مجموع، 21 هزار فرصت شغلی برای این اقشار آسیب پذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 21 هزار شغل برای سوخت بران و کولبران در استانهای مرزی

ایجاد 21 هزار شغل برای سوخت بران و کولبران در استانهای مرزی