مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-09سياسي

پیگیری های مقدماتی برای راه اندازی اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد


مدیر کل بهزیستی استان قم در سفر به شهرستان جدیدالتاسیس جعفرآباد پیگیری های مقدماتی راه اندازی اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد را کلید زد.

- ، مهدی پهلوانی در سفر به شهرستان جدیدالتاسیس جعفرآباد پیگیری های مقدماتی راه اندازی اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد را کلید زد.

مدیر کل بهزیستی استان قم در این سفر یک روزه بعد از بازدید از مرکز مثبت زندگی بهزیستی جعفریه و بررسی فرایند ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف سازمان در شهر و روستاهای تابعه به دیدار بخشدار رفت و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه هدف بهزیستی در شهرستان جدیدالتاسیس جعفرآباد گفت: در حال حاضر حدود 400 پرونده توانبخشی و اجتماعی در مرکز مثبت زندگی جعفریه فعال است و از خدمات بهزیستی بهره مند هستند و یک مرکز اقامتی معتادین در بخش و 2 مرکز هم در جاده قم جعفریه به ارائه خدمات درمان اعتیاد مشغول هستند.

وی با اشاره به برآورد جمعیتی افق 1400 شهرستان جعفرآباد (شامل دو بخش مرکزی و قاهان) گفت: جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر ساکن این شهرستان هستند و با توجه به مهاجرت معکوس از شهر به روستا و همچنین جمعیت خوش نشین شهری که تعطیلات آخر هفته یا فصول گرم در مناطق روستایی سکونت می یابند اتخاذ تدابیر لازم جهت تأمین زیرساخت های خدماتی بهزیستی شامل تأمین زمین، احداث ساختمان های مورد نیاز جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های مقدماتی برای راه اندازی اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد

پیگیری های مقدماتی برای راه اندازی اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد