مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-09سياسي

پیام مخاطبان/چرا تکلیف زمین های معروف به یخچال شهره در فردو مشخص نمی شود؟


فرماندار محترم در این خصوص نظر به حل مشکل مردم دارند ، ولی دستگاه های اجرایی توجه ندارند و به دستور فرماندار محترم بی اعتنا.

قابل توجه هست افرادی در بین مالکین هستند که در شرایط سخت مسکن و یا بیمار بوده و قابلیت بهره برداری از ملک خود را ندارند .

- پیام مخاطبان*؛ اسماعیل کربلایی علی فردویی- شاید زمانی که نام فردو را می شنویم یاد سایت هسته ای فردو یا روستای که بیشترین شهید را داده و نام هر کوچه آن بنام یک شهید مزین شده می افتیم ، اما امروز در این خبر مطلع می شویم که این اهالی روستا .

تاکنون نجابت کرده و مجبور به سکوت برای احقاق حق خود بوده اند .

در سال 1382طی نامه بنیاد مسکن از دهیاری و شواری روستای فردو درخواست اجرای طرح هادی و تعریض معبر خیابان امام علی (ع) روستای فردو انجام و برای تامین منابع مالی و معوض برای تملک و تخریب ملک های در مسیر قطعه زمینی حد فاصل خاوه و فردو ( معروف به یخچال شهره ) در نظر گرفته شد و درخواست های طرح های بنیاد مسکن نیز در آن زمان انجام گردید و طی انجام مراحل کاری نسبت به واگذاری زمین های یخچال شهره بابت معوض یا فروش برای تامین مالی انجام گرفت .

در حین کار هیچ دستگاه نظارتی و اجرایی از این روند کار اشکالی نگرفت تا کل مسیر طرح هادی در داخل روستای فردو و جلوی حسینه انجام شد و بعد از اتمام کار منابع طبیعی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مخاطبان/چرا تکلیف زمین های معروف به یخچال شهره در فردو مشخص نمی شود؟

پیام مخاطبان/چرا تکلیف زمین های معروف به یخچال شهره در فردو مشخص نمی شود؟