مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-09اقتصادي

حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در یزد/ دریافت تسهیلات کرونا تمدید شد


مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از تمدید مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا برای مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، فریبا آیت اللهی در جمع خبرنگاران حوزه کار و تعاون با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی به بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد اظهار کرد: بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا به بانک های عامل ارسال شده است.

وی ادامه داد: براساس این ابلاغیه، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی که موعد پرداخت آنها در چهار ماهه اول سالجاری بوده و در این زمان پرداخت نشده است به شرط آنکه بدهی آنها تا ابتدای بهمن ماه 99 در طبقه جاری قرار داشته باشد به انتهای دوره تقسط منتقل می شود.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد افزود: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر تا پایان شهریورماه سال جاری و با شرایط دستورالعمل ابلاغ شده قبلی توسط کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در یزد/ دریافت تسهیلات کرونا تمدید شد

حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در یزد/ دریافت تسهیلات کرونا تمدید شد