مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-09اقتصادي

برداشت 1200 تن گیلاس در خلخال


مدیر جهاد کشاورزی خلخال پیش بینی کرد که بیش از 1200 تن انواع محصول گیلاس در باغات این شهرستان برداشت شود.

- مدیر جهاد کشاورزی خلخال از پیش بینی برداشت بیش از یک هزار و 200 تن انواع محصول گیلاس از باغات میوه مناطق مختلف این شهرستان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد شاد خاطر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر از از مجموع 400 هکتار سطح باغ های گیلاس این شهرستان 250 هکتار بارور بوده که با توجه به میانگین پنج تن عملکرد محصول در هکتار پیش بینی می شود بیش از یک هزار و 200 تن انواع گیلاس در بخش های خورش رستم، مرکزی و شاهرود خلخال برداشت شود.

او از برداشت گیلاس از باغ های مناطق نیمه گرمسیری خلخال واقع در بخش خورش رستم این شهرستان خبرداد و اظهارکرد: محصول گیلاس از باغ های میوه روستاهای برندق ، نمهیل و چندین روستای قطب تولید این میوه در این منطقه آغاز شده و جهت مصرف به بازار عرضه می شود.

مدیر جهاد کشاورزی خلخال گفت: برداشت محصول گیلاس بتدریج از باغ های میوه مناطق نیمه گرمسیری آغاز و در باغ های واقع در منطقه سردسیری این شهرستان ادامه می یابد و در این خصوص 260 تن از مجموع گیلاس تولیدی سالانه مربوط به باغات گیلاس بخش شاهرود بویژه دهستان شال واقع در این بخش بوده که مقدار قابل توجهی نسبت به مجموع گیلاس تولیدی منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 1200 تن گیلاس در خلخال

برداشت 1200 تن گیلاس در خلخال