مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-09سياسي

کاندیداهای حامی دولت کارنامه ای برای دفاع ندارند/ همتی باید پاسخگو باشد نه طلبکار


دبیر کل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه کاندیداهایی که نماینده دولت هستند کارنامه ای برای ارائه ندارند، گفت: زمانی که رییس جمهور در دفتر کارش نشسته بود آیت الله رییسی در سفرهای استانی به مشکلات مردم رسیدگی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون بسیاری از افراد فاسد توسط قوه قضاییه محاکمه شدند.

جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد، حالا می خواهد فرد متخلف برادر معاون اول رییس جمهور باشد یا هر فرد دیگری.

حسینی تصریح کرد: بعضی از افراد انتقاد می کنند که چرا باید رییس قوه قضاییه وارد قوه مجریه شود یکی از  علت های آن این است که برای نجات کشور از وضعیت اقتصادی که در حال حاضر وجود دارد باید فردی که نسبت به دیگران اصلح تر است وارد میدان شود تا دیگر شاهد رانت خواهی و باندبازی با دلار 4200 تومانی نباشیم.

وی با اشاره خصوصی سازی های مسئله دار یادآور شد: در بسیاری از شهرهای کشور واگذاری های غیرقانونی و فاسدی انجام شد که قوه قضاییه با تشکیل پرونده و رسیدگی به آنها دست بسیاری از این مفسدین را قطع کرد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: امروز کشور نیازمند مدیرانی است که دارای روحیه جهادی و انقلابی دارند، مدیرانی که بتوانند مشکلات کشور را یکی پس از دیگری برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای حامی دولت کارنامه ای برای دفاع ندارند/ همتی باید پاسخگو باشد نه طلبکار

کاندیداهای حامی دولت کارنامه ای برای دفاع ندارند/ همتی باید پاسخگو باشد نه طلبکار