مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-09اقتصادي

مردم قدرشناس و قدردان خدمت ماندگار هستند


شرکت پاکسان مجموعه های تولید کننده محصولات بهداشتی خوشنام و قدیمی کشور است که از دیر باز با تغییر سبک زندگی مردم، محصولاتش در سبد خانوار قرار داشته و تولیداتش خصوصا در این بازه زمانی که کشور درگیر ویروس کروناست بسیار مورد نیاز جامعه بوده و توانسته با .

- مقام معظم رهبری با نامگذاری سال1400 به عنوان سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها در تداوم نامگذاری سالهای رونق و جهش تولید، سه گانه ای را برای سرداران خوبی نمایان می شود.

  این مدیر لایق در سال مالی 2020 نشان داد که حتی با وجود محدودیت های عدیده در حوزه تامین مواد اولیه و ملاحظاتی مانند قیمت گذاری دستوری محصولات و.

می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با امکانات موجود اعم از پتانسیل مجموعه، برند های با سابقه و سرمایه های انسانی توانمند، با اقدامات جهادی در عرصه شکوفایی اقتصادی، گام های اثر گذاری برداشت تا نتایج آن کام همه را شیرین کند.

در سال سخت کرونا، فروش محصولات شرکت پاکسان از 1000 به 1400 میلیارد رسیده و در سایه سیاست گذاری مدیریت ارشد، در توجه جدی به معیشت پرسنل و ایجاب یک نوع همدلی و هم آوایی سازنده در کنار رویکردهایی خلاقانه در تامین مواد اولیه، در 3 شیفت کاری در سنگر تولید جهاد کرده تا برای تامین نیاز اقلام بهداشتی عموم هموطنان هیچ مشکلی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قدرشناس و قدردان خدمت ماندگار هستند

مردم قدرشناس و قدردان خدمت ماندگار هستند