مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-09سياسي

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» در تیر ماه


آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» یک هفته پس از پایان اعلام نتایج ریاست جمهوری است و مراسم اختتامیه آن نیز در تیرماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد حسین همتی نژاد ظهر امروز در نشست خبری که در خانه مطبوعات استان قم برگزار شد، با اشاره به انتشار نخستین فراخوان جشنواره مطبوعاتی ایران مقتدر ، اظهار کرد: این جشنواره رسانه ای در استان قم با هدف ایجاد بستری مناسب برای برگزاری هرچه با شکوهتر و پرشور و پرشعورتر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره فضا جهت تنویر افکار عمومی برای انتخاب اصلح از اهداف این جشنواره به شمار می رود.

همتی نژاد با اشاره به محورهای این جشنواره گفت: اهمیت انتخابات، شرکت در انتخابات، ویژگی های اصلح، پاسخگویی به شبهات و روشنگری، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، اخلاق انتخاباتی و انتخابات سالم از محورهایی است که در جشنواره رسانه ای ایران مقتدر به آن توجه شده است.

وی بیان کرد: در بخش اصلی براساس میزان تولیدات و بازنشر رسانه ها در محورهای جشنواره و سرعت انتشار اخبار ستاد برگزاری انتخابات با ارزش گذاری برحسب انتشار خبر،گزارش، مصاحبه، کلیپ، یادداشت وسرعت انتشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» در تیر ماه

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» در تیر ماه