مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-09سياسي

استقرار 230 شعبه اخذ رای در ملایر


فرماندار شهرستان ملایر از اخذ وجود 230 شعبه اخذ رای برای انتخابات 28 خردادماه در ملایر خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف انتخاباتی طبق قانون برخورد می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فرمانداری با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خردادماه اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای این اجازه را به مردم می دهد که از دولت آینده، مسئولان و وزرا مطالبه گری کنند.

وی با بیان اینکه مردم کشور ما در طول انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه ها حضور داشته و پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند افزود: امروز نیز به همان پشتوانه قوی نیاز داریم تا بتوانیم دشمنان را به عقب برانیم.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به انتخابات 28 خرداد و وضعیت کرونا گفت: فضای با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا متفاوت و ملموس است و در این راستا برای جلوگیری از شیوع کرونا تمام زیرساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مهیا است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان از 214 شعبه به 230 شعبه افزایش یافت افزود: از این تعداد 155 شعبه ثابت و 75 شعبه سیار است ضمن اینکه تعداد صندوق های رای از 235 مورد به 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 230 شعبه اخذ رای در ملایر

استقرار 230 شعبه اخذ رای در ملایر