مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-09سياسي

بازدید فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) از پدافندهوایی شمالغرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزلری دانشجو؛ امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) کشور در ادامه بازدید از منطقه پدافندهوایی شمالغرب، - بازدید فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) از پدافندهوایی شمالغرب امیر سرتیپ قادر رحیم زاده با حضور در منطقه پدافندهوایی شمالغرب ضمن بازدید از قسمت های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی وعملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزلری دانشجو؛ امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) کشور در ادامه بازدید از منطقه پدافندهوایی شمالغرب، از ایستگاه راداری شهید توحیدی بیله سوار گرمی استان اردبیل بازدید و سطح آمادگی عملیاتی این یگان را مطلوب ارزیابی و از تلاش های شبانه روزی کارکنان این ایستگاه تقدیر کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) کشوردر حاشیه این بازدید ها با ابراز خرسندی از وحدت و اتحاد میان ارتش وسپاه افزود: باید به گونه ای عمل شود که وحدت نیرو های مسلح در همه سطوح به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: باحضور پرشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، باردیگر اقتدار نظام اسلامی به رخ دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) از پدافندهوایی شمالغرب

بازدید فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) از پدافندهوایی شمالغرب