مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-09سياسي

ملاک عمل در انتخابات معیارهای رهبری است


بایستی با در نظر گرفتن معیارهای رهبر انقلاب برای رییس جمهور، فردی را انتخاب کنیم که دلسوز مردم، عدالت خواه، انقلابی، جهادی، - مرد میدان و عمل باشد.

به گزاری رضایت ایشان را به دست آوریم.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن گرامی داشت ایام 15 خرداد (سالروز قیام مردم عزیز ایران اسلامی) به رهبری حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای معزز و والامقام آن دوران را نیز گرامی می داریم.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان مجتمع آموزشی زنان پلیس عنوان کرد: خدا را شاکریم که امروز توفیقی نصیب بنده شد تا خدمت کسانی باشم که ان شاء الله آینده ناجا در دستان آنها خواهد بود.

سردار اشتری گفت: شما بزرگواران بدانید که توفیقی نصیب شما شده تا در دانشگاه علوم انتظامی امین و مجتمع آموزشی زنان پلیس مشغول تحصیل هستید و برای خدمت رسانی در آینده آماده می شوید.

این مقام انتظامی به ادامه تحصیل دانشجویان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در این خصوص معاونت تربیت و آموزش ناجا ارتقا تحصیلی را در کمیسیون های مربوطه بررسی و قطعاً مورد توجه قرار خواهد داد.

سردار اشتری در ادامه بر خوشایند سازی محیط آموزشی نیز تاکید کرد و گفت: در این راستا باید اقدامات لازم صورت بگیرد و مورد اهتمام باشد؛ بایستی در این خصوص اعتبارات لازم برای فراهم شدن امکانات مورد نیاز در اختیار شما قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک عمل در انتخابات معیارهای رهبری است

ملاک عمل در انتخابات معیارهای رهبری است