مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-09سياسي

موضوع حق آبه را شخصا پیگیر می کنم/راه اندازی رسانه بلوچی در استان


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در موضوع حق آبه تالاب هامون از کشور افغانستان شخصاً ورود خواهم کرد تا منطقه سیستان از معضل خشکسالی نجات پیدا کند.

- ، محسن رضایی عصر چهارشنبه در ویژه برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: ایران را باید با ایران شناسی، هنرش، طبیعتش و قدمت تاریخی اش شناخت.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی مردم عزیز و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و دور هم کردن تمام اقوام ایرانی به سرانجام رسد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری بیان داشت: سرنوشت صندوق های رأی را مردم تعیین می کنند، با قیام سوم دولت ما می خواهد وحدت ملی به وجود آورد / قوم گرایی باید کنار گذاشته شود.

وی گفت: برای رسیدن به ایده های بزرگ استانداران دولت اقدام و عمل باید از خود همان استان انتخاب شوند، وی ادامه داد: مروم استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های ویژه ای هستند، به دور از پارتی بازی و قوم گرایی از نخبگان استفاده خواهیم کرد.

رضایی تصریح کرد: کمک می کنیم از طریق امکانات پژوهشی با مدیران همفکری خواهیم کرد، ما با همه توان دولت اقدام و عمل در کنار هم مشورت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع حق آبه را شخصا پیگیر می کنم/راه اندازی رسانه بلوچی در استان

موضوع حق آبه را شخصا پیگیر می کنم/راه اندازی رسانه بلوچی در استان