مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-09اقتصادي

کسب بیش از 80 هزار دلار درآمد از صادرات صنایع دستی خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: با وجود کرونا در یک سال گذشته، صنعتگران با صادرات محصولات خود در رشته های مزیت دار از جمله منسوجات، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: با وجود کرونا در یک سال گذشته، صنعتگران با صادرات محصولات خود در رشته های مزیت دار از جمله منسوجات، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و دست بافته ها بیش از 80 هزار دلار درآمد کسب کردند.

حسن رمضانی، امروز چهارشنبه 19 خرداد در نشست خبری افزود: شیوع ویروس کرونا آسیب جبران ناپذیری به هنرمندان صنایع دستی وارد کرده و در برنامه های مختلف سعی شده است تا بازاریابی و عرضه محصولات صنایع دستی با وجود کرونا تسهیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: در مجموع سه میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث و تکمیل بازارچه های صنایع دستی در سال 99 تخصیص یافت.

رمضانی بیان کرد: در حوزه صنایع دستی و گردشگری 10 میلیارد تومان تسهیلات به افراد آسیب دیده از کرونا پرداخت شد و برای حمایت آسیب دیدگان از کرونا اقداماتی از جمله استمهال تسهیلات، استمهال هزینه آب و برق کارگاه های تولیدی صنایع دستی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب بیش از 80 هزار دلار درآمد از صادرات صنایع دستی خراسان جنوبی

کسب بیش از 80 هزار دلار درآمد از صادرات صنایع دستی خراسان جنوبی