مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-09سياسي

مصمم هستیم که شرایط موجود را تغییر دهیم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مصمم هستیم که شرایط موجود را تغییر دهیم و رسیدن به این هدف ، دیر و دور نیست و ما به کمک مردم حتما ساختارهای اقتصادی کشور را اصلاح و فاصله طبقاتی را کمتر خواهیم کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مصمم هستیم که شرایط موجود را تغییر دهیم و رسیدن به این هدف ، دیر و دور نیست و ما به کمک مردم حتما ساختارهای اقتصادی کشور را اصلاح و فاصله طبقاتی را کمتر خواهیم کرد.

سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در برنامه تبلیغاتی در شبکه سهند اظهار کرد: امروز سفره مردم کوچک و کوچک تر شده و تلاش خواهیم کرد تا سفره های مردم گسترده شود.

امروز شرایط اقتصادی کشور طوری رقم خورده است که گوشت و مرغ به کالای لوکس تبدیل شده و بسیاری از مردم توانایی خرید آنها را ندارند.

وی با بیان اینکه بنده هرگز به دنبال قدرت نبوده و نیستم، افزود: بنده در مقام رییس دستگاه قضا در جایگاه مطالبه گری بودم اما در طول یک سال گذشته خیل درخواست های مردم از گوشه گوشه کشورمان موجب شد تا قدم در این راه بگذارم چون درد مردم را حس و درک می کنم و در این راه افتراها و تهمت ها و دروغ ها را به جان می خرم.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح ساز و کار اقتصادی را برای کشور ضروری دانسته و جلوی اقتصاد غیر مولد را با قدرت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصمم هستیم که شرایط موجود را تغییر دهیم

مصمم هستیم که شرایط موجود را تغییر دهیم