مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-09سياسي

بررسی چهار لایحه در جلسه امروز شورای نگهبان


یک عضو شورای نگهبان گزارشی از جلسه امروز (چهارشنبه) این نهاد ارائه کرد.

- یک عضو شورای نگهبان گزارشی از جلسه امروز (چهارشنبه) این نهاد ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طحان نظیف عضو شورای نگهبان در گزارش 80 از سلسله گزارش های خود از جلسات شورای نگهبان نوشت: بعد از جلسات متعدد درباره انتخابات ریاست جمهوری، اولین جلسه با موضوع بررسی مصوبات، چهارشنبه 12 خردادماه سال 1400 برگزار شد.

در این جلسه لایحه مالیات بر ارزش افزوده ، لایحه موافقت نامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورال فدرال سوییس ، لایحه واگذاری مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب و لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل مورد رسیدگی قرار گرفت.

در لایحه مالیات بر ارزش افزوده، اکثر ابهامات و اشکالات شورای نگهبان در مراحل قبل مرتفع شده بود و از این موارد فقط دو مورد باقی مانده بود که نمایندگان محترم این موارد را نیز اصلاح کرده بودند.

یکی از آنها، ابهام در خصوص زمان اجرای مصوبه بود به این نحو که با توجه به اینکه زمان لازم الاجرا شدن این مصوبه ابتدای سال 1400 تعیین شده بود، به خاطر اینکه مصوبه تا اواسط اردیبهشت ماه هنوز نهایی نشده بود، شورای نگهبان از این جهت که تکلیف مردم برای پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چهار لایحه در جلسه امروز شورای نگهبان

بررسی چهار لایحه در جلسه امروز شورای نگهبان