مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-09سياسي

رفع 10 مشکل جدی استان اردبیل در 2 سال اول دولت اقدام و اصلاح


داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری استان اردبیل را از مناطق پر ظرفیت کشور دانست و گفت: در 2 سال اول دولت اقدام و اصلاح 10 مشکل اساسی اردبیل با درایت و جهاد برطرف می شود.

- ، علیرضا زاکانی در دیدار تلویزیونی با مردم استان اردبیل خطاب به مردم این استان اظهار کرد: در مطالعات بیش از 1.

5 ساله 10 مشکل اساسی در استان اردبیل احصا شده که مدیریت و رفع این مشکلات نیازمند حرکت جدی و برنامه مدون در دو سال ابتدایی خدمت دولت اقدام و اصلاح است که بی شک انجام این خدمات در محدوده زمانی مشخص شده خارج از توان نیست.

وی اصلی ترین مشکل استان اردبیل را کشاورزی سنتی و بحران آب دانسته این مشکل را زنگ خطری برای کشاورزی و حوزه آبیاری کشور دانست و افزود: گسترش کشاورزی سنتی در این نقطه از کشور که اتفاقاً پتانسیل بالایی هم برای افزایش مراودات تجاری با کشورهای همسایه دارد، سبب شده تا این قابلیت بالقوه یک ظرفیت ساده تلقی شده و روی آن سرمایه گذاری های لازم انجام نگیرد.

زاکانی تصریح کرد: توزیع نامتوازن امکانات عمومی و حاشیه نشینی از دیگر معضلات موجود در اردبیل بوده که توزیع نامتناسب و بی برنامه جمعیت در شهرهایی همچون اردبیل و خلخال علاوه بر، بر هم زدن سیمای شهر سبب برخی مشکلات کلان نیز شده است که در کنار این مشکل نبود برنامه برای دفن زباله و فاضلاب برخی مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 10 مشکل جدی استان اردبیل در 2 سال اول دولت اقدام و اصلاح

رفع 10 مشکل جدی استان اردبیل در 2 سال اول دولت اقدام و اصلاح