مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-09اقتصادي

اجازه دخالت در روند معاملات بورس را نمی دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، محمود گودرزی در حاشیه عرضه اولیه در محل بورس تهران افزود: بورس تهران در حال حاضر حدود 40 پرونده پذیرش شرکت ها در حال بررسی دارد و 10 شرکت ها آماده عرضه است و با توجه به شرایط بازار، - معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت:بورس تهران وسازمان بورس اوراق بهادار، جزء ارکان بازار سرمایه هستند و اجازه دخالت اشخاص حقیقی و حقوقی را با اعمال عرضه های غیر معمول، نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، محمود گودرزی در حاشیه عرضه اولیه در محل بورس تهران افزود: بورس تهران در حال حاضر حدود 40 پرونده پذیرش شرکت ها در حال بررسی دارد و 10 شرکت ها آماده عرضه است و با توجه به شرایط بازار، هر هفته یک عرضه اولیه خواهیم داشت.

وی در رابطه با افت و خیز بازار سرمایه گفت: نوسان، جز بازار سرمایه است و بعد از چند روز مثبت، افت امروز شاخص کل بورس، طبیعی است.

گودرزی افزود: به نظر می رسد که در آینده یک روند پایداری را در بازار سرمایه شاهد باشیم و عرضه های اولیه نیز شاید بتوانند به این پایداری بازار سرمایه کمک کند.

وی درباره انتشار اوراق تبعی نیز گفت: در چند ماه گذشته با سهامداران عمده شرکت ها، مذاکراتی انجام دادیم که یک نوع اوراق بیمه را بر روی سهام منتشر کنند ضمن اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه دخالت در روند معاملات بورس را نمی دهیم

اجازه دخالت در روند معاملات بورس را نمی دهیم