مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-09اقتصادي

توزیع واکسن ایرانی کرونا از اواخر خرداد/وضعیت تأمین انسولین قلمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شانه ساز درباره واکسن کرونا، افزود: اطمینان می دهم به مردم که در تأمین و تدارک واکسن به سرعت اقدام خواهد شد و اکنون هیچ هموطنی نیست که دوز اول واکسن را دریافت کرده باشد و زمان دریافت دوز دوم واکسنش گذشته باشد.

- واکسن از مبادی داخلی و خارجی تأمین خواهد شد و همانطور که قول داده بودیم از اواخر دهه آخر خرداد اولین محموله های میلیونی واکسن ایرانی کرونا را خواهیم داشت.

لازم است عرض کنم که روش تولید این واکسن ها در دنیا محدود و ثابت است و پلتفرم تولید همه واکسن ها را در داخل داریم و برای دریافت دوز دوم هم از منابع وارداتی و هم از منابع تولید داخل قابل تأمین و تدارک است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که دوز اول واکسن خارجی دریافت کردند، می توانند برای دُز دوم واکسن ایرانی تزریق کنند یا خیر، اظهار کرد: یکی از واکسن ها که روسی است و آن را هم در داخل تولید می کنیم دوز اول و دوم متفاوتی دارد؛ اما سایر واکسن ها خیلی تفاوتی با هم ندارند.

در عین حال اطمینان می دهیم که حتی اگر نوع وارداتی نباشد واکسن و روش تولید همان است، اما از منابع وارداتی تأمین خواهیم کرد و مردم نباید نگران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع واکسن ایرانی کرونا از اواخر خرداد/وضعیت تأمین انسولین قلمی

توزیع واکسن ایرانی کرونا از اواخر خرداد/وضعیت تأمین انسولین قلمی