مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-09سياسي

دشت قزوین نیازمند تغییر مدل در کشاورزی است


داوطلب ریاست جمهوری با اشاره به مشکل بی آبی در دشت قزوین، تغییر مدل کشاورزی و استفاده از فناوری حفظ رطوبت خاک را مهمترین راه حل این مشکل دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با مردم قزوین که از طریق صداوسیمای این استان پخش شد بابیان اینکه قزوین چهره هایی دارد که هرکدام صاحب مکتب و برجسته هستند اظهار کرد: شخصیتی همچون شهید بابایی که نماد یک فرمانده و الگوی ممتاز در دفاع مقدس است، یکی از چهره های برجسته این استان محسوب می شود.

وی افزود: شخصیت عارف بزرگی مانند مرحوم ابوترابی یکی دیگر از برجستگان این استان است که در اوج سختی، سختی ها را پذیرفته اما التیام فرزندان آزاده این خاک بود.

شهیدرجایی به سنگ محک مدیران در نظام اسلامی تبدیل شده است قاضی زاده عنوان کرد: شهید رجایی یکی از شخصیت های بزرگ این استان است که باآنکه تنها 28 روز رییس جمهور بود اما الگوی دولتمردی در تراز انقلاب را نشان داده و امروز دولتمردان نظام با سنگ محک شهید رجایی مقایسه می شوند.

وی اضافه کرد: شهید رجایی به ما یاد داد مرز دوست و دشمن را بشناسیم و هرآن کسی که در داخل جامعه قرار دارد را دوست بداریم.

این داوطلب ریاست جمهوری تأکید کرد: شهید رجایی به همگان یاد داد که باید ساده زیست باشیم و مسئولیت را برای خود طعمه ندانیم و دولت مرد و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت قزوین نیازمند تغییر مدل در کشاورزی است

دشت قزوین نیازمند تغییر مدل در کشاورزی است