مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-09سياسي

شفاف سازی و پاسخگویی در سازمان تامین اجتماعی تقویت شده است


شفاف سازی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در سازمان تامین اجتماعی از ابعاد کمی و کیفی توسعه پیدا کرده است و مقررات زدایی به عنوان یک راهبرد اساسی در دستور کار سازمان است.

- ، علی جهانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در نشست با اعضای هیأت مدیره و هیأت بازرسان کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران که در محل سندیکای شرکت های ساختمانی ایران برگزار شد اظهار داشت: ضرورت دارد تا نظام تعاملی، ارتباطی و هم افزایی و هم گرایی شرکای اجتماعی به ویژه جامعه کارفرمایان با سازمان تأمین اجتماعی در ابعاد مختلف تقویت شود.

جهانی با بیان اینکه رویکرد سازمان تأمین اجتماعی تعامل سازنده با تشکل های اجتماعی است گفت: با توجه به اینکه رویکرد این سازمان قرار گرفتن در کنار کارفرمایان است، امیدواریم با یک تعامل دوسویه در این راستا گام های مثبت و مطلوبی را برداریم.

وی با بیان اینکه کارفرمایان و بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند یادآور شد جامعه کارفرمایی باید در عرصه قانون گذاری ها، تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها نقش آفرینی کرده وبا به کارگیری ظرفیت کنشگران، مشکلات را به صورت مناسب تر و بهینه تر شناخته و رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی و پاسخگویی در سازمان تامین اجتماعی تقویت شده است

شفاف سازی و پاسخگویی در سازمان تامین اجتماعی تقویت شده است