مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-09اقتصادي

سودجویان دنبال کسب سود از محل رمز ارزها!


یک کارشناس حوزه کار استخراج رمز ارزها را دانش و تکنولوژی جدیدی دانست که در اقتصاد دنیا شکل گرفته و گفت: عدم اطلاع رسانی و آموزش در زمینه استخراج رمز ارزها باعث شده تا شبکه های زیرزمینی و پنهانی برای استفاده از انرژی در کشور شکل بگیرند و به کارخانه ها و .

- یک کارشناس حوزه کار استخراج رمز ارزها را دانش و تکنولوژی جدیدی دانست که در اقتصاد دنیا شکل گرفته و گفت: عدم اطلاع رسانی و آموزش در زمینه استخراج رمز ارزها باعث شده تا شبکه های زیرزمینی و پنهانی برای استفاده از انرژی در کشور شکل بگیرند و به کارخانه ها و شهرکهای صنعتی آسیب برسانند و سودجویان دنبال کسب سودهای پنهان از محل استخراج رمز ارز باشند.

حمید حاج اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا درباره رواج استخراج رمزارز در کشور و دلیل ورود برخی کارخانه ها به این جریان اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که تحریم ها در کشور ایجاد کرده شکل گیری کار های غیر رسمی در بخش های مختلف بازار و اقتصاد است که باعث ایجاد فساد و ناهنجاری در کشور می شود.

وقتی انجام فعالیتهای رسمی در کشور با محدودیت مواجه می شود، متاسفانه شرایط مستعدی برای انجام کارهای پنهانی، غیررسمی و سیاه در اقتصاد به وجود می آید که دلالی و واسطه گردی از نمونه های بارز آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودجویان دنبال کسب سود از محل رمز ارزها!

سودجویان دنبال کسب سود از محل رمز ارزها!