مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-09سياسي

دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها/ تبلیغات، از فردا آغاز می شود


دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از روز صبح روز پنج شنبه 20 خرداد، - ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از روز صبح روز پنج شنبه 20 خرداد، گفت: مهلت تبلیغات یک هفته است و دستورالعمل تبلیغات نیز به فرمانداری ها جهت اطلاع رسانی و ابلاغ به داوطلبان، ستادهای تبلیغاتی و سایر عوامل ذی ربط اعلام شده است.

مرتضی محمدزاده در جمع خبرنگاران، با بیان این که هرگونه تبلیغات در خارج از مهلت قانونی، تخلف محسوب می شود، افزود: شهرداری ها می توانند محل های مناسب برای الصاق و ارائه آثار تبلیغاتی در اختیار نامزدها قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان در انتخابات شوراها، باید با ابعاد حداکثر 70 در 100 سانتی متر بوده و هرگونه اثر تبلیغاتی بیش از این اندازه غیرمجاز است.

وی ادامه داد: تجمع انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها در فضاهای باز مطابق با شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله مناسب و استفاده از ماسک و استفاده از حداکثر 30 درصد ظرفیت فضا، بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها/ تبلیغات، از فردا آغاز می شود

دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها/ تبلیغات، از فردا آغاز می شود