مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-09سياسي

احضار و تذکر به افراد متخلف انتخاباتی ادوار گذشته


دادستان لاهیجان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: درباره افرادی که در انتخابات قبلی تخلفات و جرائمی داشتند در راستای پیشگیری و سلامت انتخابات علاوه بر احضار آنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، رضا رحمانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در خصوص تخلفات انتخاباتی مصلحتی عمل نخواهیم کرد و جوانب احتیاط را در برخورد با متخلفین رعایت نمی کنیم.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی در لاهیجان گفت: تا امروز تخلفات انتخاباتی محرز و مشخصی در لاهیجان گزارش نشده ولی در صورت وجود و مستند بودن جرائم حتماً با جرائم برخورد می شود و مراعاتی در این خصوص صورت نمی شود.

دادستان لاهیجان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از جرائم انتخاباتی افزود: درباره افرادی که در انتخابات قبلی تخلفات و جرائمی داشتند در راستای پیشگیری و سلامت انتخابات علاوه بر احضار آنان، تذکرات لازم نیز داده می شود.

  رحمانی با تاکید بر تشویق مردم به مشارکت در انتخابات بیان کرد: تنور انتخابات باید داغ باشد اما نه به هر قیمتی و عده ای شیوه های متفاوتی را برای تخلف در انتخابات استفاده می کنند که باید با هوشیاری با متخلفین برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار و تذکر به افراد متخلف انتخاباتی ادوار گذشته

احضار و تذکر به افراد متخلف انتخاباتی ادوار گذشته