مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-09سياسي

پیام تسلیت خانواده مهدی کروبی در پی ارتحال سید علی اکبر محتشمی پور


خانواده مهدی کروبی در پیامی با تسلیت ارتحال سید علی اکبر محتشمی پور، تاکید کردند: در سایه قدرت جریان نفوذ بیگانگان که انقلاب را تهی از جمهوریت و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش می خواهند، - مورد حذف و طرد قرار گرفت و در عزلت و تنهایی به دیار باقی شتافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن پیام تسلیت خانواده مهدی کروبی در پی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور بدین شرح است: انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت حجت السلام و المسلمین علی اکبر محتشمی پور از یاران با وفای امام که خدمات بسیار ارزشمندی در دوران مسئولیت های مهم اش به انقلاب و مردم ارائه و بخاطر تعهد به آرمانهای اصیل انقلاب و مردم مورد بی مهری حاکمیت قرار گرفته بود، موجب تأسف و تأثر بسیار شد.

مرحوم محتشمی پور نه تنها مغضوب رژیم صهیونیستی بود و در این مسیر علاوه بر جراحات دیگر دست خود را در حادثه تروری وحشیانه از دست داده بود بلکه در سایه قدرت جریان نفوذ همان بیگانگان که انقلاب را تهی از جمهوریت و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش می خواهند، مورد حذف و طرد قرار گرفت و در عزلت و تنهایی به دیار باقی شتافت.

این ضایعه که بر عزیز در حصرمان بس گران آمد را به خانواده محترم مرحوم محتشمی پور به ویژه همسر گرامی، فرزندان، بستگان نسبی و سببی و دوستداران این عزیز سفر کرده تسلیت عرض کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت خانواده مهدی کروبی در پی ارتحال سید علی اکبر محتشمی پور

پیام تسلیت خانواده مهدی کروبی در پی ارتحال سید علی اکبر محتشمی پور