مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-09اقتصادي

کاهش 7 درصدی نرخ بیکاری کرمانشاه کار بزرگی است


استاندار کرمانشاه از کاهش هفت درصدی نرخ بیکاری استان در چهار سال گذشته خبر داد وافزود: این میزان کاهش، دستاورد بزرگی است و تلاش داریم این روند را ادامه دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از کاهش هفت درصدی نرخ بیکاری استان در چهار سال گذشته خبر داد وافزود: این میزان کاهش، دستاورد بزرگی است و تلاش داریم این روند را ادامه دهیم.

هوشنگ بازوند در جلسه عصر امروز(19 خرداد) شورای اداری استان، از انتخابات به عنوان یک تکلیف ملی برای مردم یاد کرد وافزود: هیچ کس نمی تواند نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد، چرا که سرنوشت یک ملت به وسیله آن رقم می خورد و همه مدیران و همه دستگاه ها وظیفه دارند برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد تلاش کنند.

وی به جایگاه انتخابات در انقلاب اسلامی اشاره کرد وافزود: از روز نخست انقلاب اسلامی، انتخابات جایگاه ویژه ای داشته و در حالی که تمام مردم پشت انقلاب بودند، امام خمینی(ره) این سنت حسنه را بنیاد نهادند و از مردم خواستند خواسته خود را با رای اثبات کنند و همین امر موجب شد که بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و طی این 42 سال تقریبا در هر سال یک دوره انتخابات در کشور برگزار شده و مردم، تمام مسئولان را با رای خود انتخاب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 درصدی نرخ بیکاری کرمانشاه کار بزرگی است

کاهش 7 درصدی نرخ بیکاری کرمانشاه کار بزرگی است