مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-09فرهنگي

تقدیر از خوانندگان برتر افغانستانی مسابقه «نواهنگ» در آی فیلم دو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو با پایان یافتن مرحله نهایی رقابت نوخوانندگان افغانستانی مقیم ایران در قالب مسابقه بزرگ نواهنگ ، شبکه آی فیلم، - تقدیر از خوانندگان برتر افغانستانی مسابقه نواهنگ در آی فیلم دو مسابقات خواننده برتر نواهنگ با معرفی خوانندگان جوان افغان ساکن ایران، با حضور چهره های برجسته از کشور های فارسی زبان در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو با پایان یافتن مرحله نهایی رقابت نوخوانندگان افغانستانی مقیم ایران در قالب مسابقه بزرگ نواهنگ ، شبکه آی فیلم، مراسم اختتامیه این رویداد مهم هنری با حضور چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان و شرکت کنندگان این رقابت مهیج، همچنین داوران مسابقه عصر سه شنبه برگزار شد.

آی فیلم2 چهارمین کانال تخصصی شبکه آی فیلم پس از سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی این مجموعه است که برای فارسی زبانان منطقه به ویژه فارسی زبانان افغانستان و تاجیکستان، فیلم و سریال های ایرانی پخش می کند.

مقاماتی از اکو، یونسکو، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سازمان فرهنگ و ارتباطات، در کنار رایزن های فرهنگی کشور های فارسی زبان منطقه و نیز رایزنان فرهنگی چند کشور دیگر همسایه و نیز چهره های شاخص حوزه شعر و ادبیات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از خوانندگان برتر افغانستانی مسابقه «نواهنگ» در آی فیلم دو

تقدیر از خوانندگان برتر افغانستانی مسابقه «نواهنگ» در آی فیلم دو