مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-09سياسي

مدیران نترس می توانند مشکلات کشور را حل کنند


رییس ستاد مردمی یاورمحرومان حجت الاسلام رییسی در آذربایجان شرقی گفت: اگر در اقتصاد، مدیران نترس و شجاعی داشته باشیم که مسئولیت خود را با شفافیت انجام دهند، - رییس ستاد مردمی یاور محرومان حجت الاسلام رییسی در آذربایجان شرقی: مدیران نترس می توانند مشکلات کشور را حل کنند ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد مردمی یاورمحرومان حجت الاسلام رییسی در آذربایجان شرقی گفت: اگر در اقتصاد، مدیران نترس و شجاعی داشته باشیم که مسئولیت خود را با شفافیت انجام دهند، آن موقع مشکلاتمان حل می شود.

یونس فاتح عصر چهارشنبه 19 خردادماه در آیین افتتاح این ستاد مردمی در استان، با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا، اظهار کرد: هیچ انقلاب کوچک و متوسطی که تاکنون در دنیا رخ داده است، به اندازه انقلاب اسلامی نتوانسته سر خود را بالا نگه دارد.

با وجود این که 70 درصد از خاک کشورمان را در دوره شاهنشاهی از دست دادیم اما در سخت ترین دوره جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نگذاشتیم ذره ای از خاکمان به دست دشمن برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که تمامی تهدیدات دوران جنگ تحمیلی به طریق بومی سازی تبدیل به فرصت شده بود، افزود: در دوران دفاع مقدس، از نظر تکنیکی از دشمن عقب بودیم اما از نظر تاکتیک و نقشه های جنگی بهتر از دشمن عمل کردیم زیرا استراتژی ما در محور عاشورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران نترس می توانند مشکلات کشور را حل کنند

مدیران نترس می توانند مشکلات کشور را حل کنند