مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-09سياسي

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است


فرماندار صومعه سرا با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است.

- ، سید جلال سید محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن مهم ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: انتخابات در شرایط فعلی جامعه یک حرکت بزرگ بوده و همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته اند.

وی تأکید کرد: به اندازه حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، به منزله پشتیبانی از کشور و نظام ونشان دهنده اقتدار ملی در عرصه های مختلف بین المللی است.

سید محمدی بیان کرد: مشارکت در انتخابات امر کوچکی نیست و برای شرکت در این حرکت بزرگ ملی همه به پای صندوق های رأی خواهیم رفت.

وی به نقش مهم رسانه ها در امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: به عنوان متولیان و گروه های مرجع صاحب قلم و فکر و اندیشه باید امید را در جامعه زنده نگه داریم.

فرماندار صومعه سرا گفت: همراهی و همگامی همه آحاد جامعه در انتخابات ملی و میهنی سبب حماسه بزرگ و بیمه کشور خواهد شد.

سید محمدی در ادامه افزود: همه ارکان انتخابات اعم از هیأت اجرایی و نظارت و دستگاهی امنیتی و نیروهای بازرسی به عنوان تشکیل دهنده تیم انتخابات هر یک در جایگاه خودشان وظایفی را برای برگزاری انتخابات سالم و آرام در روز 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است