مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-09سياسي

برگزارری جشنواره گلاب گیری در خوی


جشنواره گلاب گیری در خوی با هدف توسعه صنعت کردشگری، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه سومین جشنواره گلاب گیری گل محمدی در خوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از شهرداری خوی جشنواره گلاب گیری در خوی با هدف توسعه صنعت گردشگری، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه سومین جشنواره گلاب گیری گل محمدی در خوی برگزار شد.

در این جشنواره که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شد، تولیدکنندگان گل محمدی و بانوان کارآفرین حوزه گیاهان دارویی توانمندی خود  را در گلاب گیری سنتی از گل محمدی به نمایش گذاشتند.

اکبرزاده شهردار خوی در این جشنواره، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی ظرفیت های شهرستان خوی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره سال آینده با ریشه کنی کرونا با حضور گروه های هنری أیینی سنتی برای معرفی در کشورهای همسایه برای توسعه صنعت گردشکری  است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوی از افزایش 15درصدی سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان خوی طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون و 80هزار لیتر گلاب در این شهرستان استحصال شود.

امینی امسال از افزایش 15 درصدی سطح زیر کشت این محصول خبر داد و افزود: براساس شناسنامه تهیه شده از گلستان های این شهرستان در بیش از 155 هکتار از باغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزارری جشنواره گلاب گیری در خوی

برگزارری جشنواره گلاب گیری در خوی