مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-09ورزشي

امیدواریم حوادثی مثل غیزانیه و هفت تپه دیگر در خوزستان تکرار شود


رییس ستاد انتخاباتی ابراهیم رییسی در استان خوزستان گفت: امیدواریم با رییس جمهور شدن ابراهیم رییسی دیگر در خوزستان شاهد حوادثی مثل غیزانیه و هفت تپه و آبگرفتکی در خوزستان نباشیم.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی چهارشنبه شب پیش از سخنرانی آیت الله ابراهیم رییسی نامزد ریاست جمهوری در جمع مردم استان خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: اکنون مقدم امید مستضعفان و سید محرومان، مجاهد عرصه رفع فقر و فساد و تبعیض، کاندیدای محبوب و مردمی حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی را در جمع مردم ولایتمدار خوزستان و دروازه ورود تشیع به ایران یعنی خوزستان قهرمان خیرمقدم عرض کرده و آغاز سفرهای وی از کربلای ایران را به فال نیک می گیریم.

وی خطاب به آیت الله رییسی اعلام کرد: به نمایندگی از سوی مردم خوزستان، علما، عشایر غیور عرب، لر و بختیاری و دیگر اقوام و اقشار در این استان و آحاد مردم در این خطه ضمن اعلام حمایت از نامزدیتان در انتخابات ریاست جمهوری انتظار می رود در صورت انتخاب به عنوان رییس جمهور نسبت به رفع محرومیت شهرهای این استان اقدام کنید.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی بیان کرد: انتقال آب رودخانه کارون، فقدان آب شرب در بسیاری از شهرها و روستاهای استان، شبکه فرسوده فاضلاب، تناقض عجیب نفت و فقر، استخدام نیروهای غیربومی در صنایع بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم حوادثی مثل غیزانیه و هفت تپه دیگر در خوزستان تکرار شود

امیدواریم حوادثی مثل غیزانیه و هفت تپه دیگر در خوزستان تکرار شود