مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 17:302021-06-09پزشكي

راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت برای اشتغالزایی نخبگان است


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: راه اندازی پارک های علم و فناوری سلامت برای اشتغالزایی بیشتر نخبگان است.

- ، بعد از ظهر امروز با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رییس پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی این استان و رؤسای دانشگاه های کلان منطقه سه آمایشی نخستین شورای پارک فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

فرید نجفی در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز فعالیت 10 پارک علم و فناوری سلامت را در کلان مناطق کشور صادر کرده است.

وی افزود: پارک های علم و فناوری سلامت با هدف تبدیل ایده های نو به محصول، اشتغالزایی بیشتر نخبگان و ایجاد بستری مناسب برای حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه های سلامت راه اندازی شده است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه راه اندازی و تأسیس پارک های علم و فناوری جهش مهمی برای دانشگاه های علوم پزشکی محسوب شده و پتانسیل بسیار خوبی برای کلان مناطق ایجاد می کند، گفت: راه اندازی پارک های علم و فناوری سبب می شود تا شرکت هایی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند، بسیار سریع تر و در یک اکوسیستم کاملاً مشخص و تعریف شده در سطح کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت برای اشتغالزایی نخبگان است

راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت برای اشتغالزایی نخبگان است