مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-09سياسي

نگرانی درباره هک شدن دستگاه های الکترونیک انتخابات وجود ندارد


دستگاه های احراز هویت الکترونیک انتخابات مجهز به باتری و آفلاین هستند و برای همین نگرانی در خصوص هک این دستگاه ها مطلقاً وجود ندارد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور از نزدیک همه موضوعات مرتبط با انتخابات را رصد و کنترل می کند، گفت: در نشست امروز، موضوع اطلس امنیتی انتخابات، رعایت پروتکل های بهداشتی و مسئله مشارکت انتخاباتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با بیان این موضوع که امنیت انتخابات از اولویت های بسیار مهم ستاد انتخابات کشور است، افزود: در جلسه امروز گزارش های مرتبط با انتخابات در حوزه امنیت انتخابات که از دی ماه سال گذشته با تشکیل ستاد امنیت انتخابات پیگیری شده، ارائه شد.

رحمانی فضلی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده از سوی ستاد امنیت انتخابات کشور، گفت: در شرایط جاری مواجه با موضوع امنیتی خاصی در زمان انتخابات نخواهیم بود.

البته مسائل مستحدثه قابل پیش بینی است که این مورد را کاملاً رصد می کنیم و آمادگی پیشگیری در موارد احتمالی را داریم.

وی درباره دیگر دستور کار جلسه که به موضوع تصریح کرد: در کنار تلاش برای رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، با هماهنگی وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر، شاهد حضور ناظرین بهداشتی در شعبه ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی درباره هک شدن دستگاه های الکترونیک انتخابات وجود ندارد

نگرانی درباره هک شدن دستگاه های الکترونیک انتخابات وجود ندارد