مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 18:502021-06-09سياسي

مشکلات کشور با حضور آگاهانه مردم و مدیران انقلابی و جهادی رفع می شود


فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: مشکلات کشور با حضور آگاهانه مردم و مدیران انقلابی و جهادی رفع می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: مشکلات کشور با حضور آگاهانه مردم و مدیران انقلابی و جهادی رفع می شود.

سعید محمد عصر روز چهارشنبه 19 خرداد ماه 1400 در همایش هواداران محمد، یاوران رییسی در شهر یاسوج افزود: مهمترین مشکل کشور را دو قطبی سازی می دانم و اصولگرا و اصلاح طلب را حل مشکل مردم نیست بلکه راه حل مشکل مردم این است که در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند تا رفع تبعیض بی عدالتی و خدمت به مردم در دستور کار آن ها باشد.

وی اظهار کرد: ریل اقتصادی کشور باید عوض شود بر اساس برنامه مدون در حوزه اصلاحات نظام بانکی و بانکداری اصلاح نظام مالیاتی و اصلاح نظام تولید از منابع موجود در کشور امکان فراهم می شود که منابع در خدمت تولید و زیرساخت های استانها قرار گیرند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا خاطرنشان کرد: هشت سال آجر رو آجر گذاشته نشده است و قوانین و مقررات به گونه ای طراحی شده که کسی سمت تولید مسکن نرود و امروز بیشتر مردم مشکل سرپناه دارند.

محمد تصریح کرد: سال گذشته مردم به سرمایه گذاری در بورس دعوت شدند کسری بودجه دولت را برداشت و بعد ملت را رها کردند، 55 میلیون کد بورسی ایجاد شد و همه اینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور با حضور آگاهانه مردم و مدیران انقلابی و جهادی رفع می شود

مشکلات کشور با حضور آگاهانه مردم و مدیران انقلابی و جهادی رفع می شود