مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-09سياسي

فرایند قانونی تایید صلاحیت نامزدها باید اصلاح شود/پیگیر مصوبات گردشگری هستیم


دادستان یزد با تاکید بر این که فرایند تایید صلاحیت ها نیازمند اصلاح است، گفت: شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بهتر از شرکت نکردن است و همه گروه ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

- ایسنا/یزد دادستان یزد با تاکید بر این که فرایند تایید صلاحیت ها نیازمند اصلاح است، گفت: شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بهتر از شرکت نکردن است و همه گروه ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

محمدرضا حدادزاده در نشست مجازی کلاب هوس که امشب با حضور کنشگران اجتماعی، رسانه ها و استاندار یزد برگزار شد، در بخشی از سخنان خود، با بیان این که در خصوص تایید صلاحیت ها بعضا ساز و کار و فرایند کار از نظر قانونی نیازمند اصلاح است، گفت: قانون باید اصلاح شود تا حق افراد به راحتی نادیده گرفته نشود و مسیر قانونی درست طی شود چرا که در خصوص نظارت و دستگاه های ارائه دهنده اطلاعات مربوطه هر دو به وظایف خود عمل کرده اند و باید با اصلاح این فرایند فرد علت رد صلاحیت خود را بداند.

این مسئول با تاکید بر این که لازم است در برخی از مسائل به جامعه انرژی منفی پمپاژ نشود، تصریح کرد: شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بهتر از شرکت نکردن است و همه گروه ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند در عین حال، انتخابات شوراها را هم دست کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند قانونی تایید صلاحیت نامزدها باید اصلاح شود/پیگیر مصوبات گردشگری هستیم

فرایند قانونی تایید صلاحیت نامزدها باید اصلاح شود/پیگیر مصوبات گردشگری هستیم