مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-09سياسي

حضور آگاهانه مردم در انتخابات 1400 قطعاً تغییر ایجاد خواهد کرد


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 قطعاً تغییر ایجاد خواهد کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 قطعاً تغییر ایجاد خواهد کرد.

مهدی روشنفکر در همایش هواداران محمد، یاوران رییسی که با حضور سعید محمد در یاسوج برگزار شد، افزود: هزاران جوان بر خاک افتادند تا انقلاب جان بگیرد، هزاران گردنه سختی طی کردیم که سرنوشتی این چنین داشته باشیم صدها شهید دادیم تا انقلاب پا بگیرد امروز کشور و نظام به حضور شما مردم و انگشت انتخاب شما مردم نیاز دارد.

وی اظهارکرد: اگر دیروز شهید سلیمانی در مسیر انقلاب جان داد و دست و بدن و سر و بازوی خود را نثار کرد امروز برای ادامه راه او به حضور و انگشت شما مردم نیاز است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن شما مردم را دعوت به سکوت و حضور نیافتن در پای صندوق رای و قهر با صندوق رای تشویق می کند، مشارکت حداکثری در انتخابات لازم است چراکه باعث امید و تحرک می شود.

روشنفکر تصریح کرد: حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، قطعا تغییر به همراه دارد و کسی می تواند تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات 1400 قطعاً تغییر ایجاد خواهد کرد

حضور آگاهانه مردم در انتخابات 1400 قطعاً تغییر ایجاد خواهد کرد