مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-09سياسي

دولت انقلابی باید در کنار مجلس انقلابی شکل گیرد


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی گفت:  دولت انقلابی باید در کنار مجلس انقلابی شکل گیرد.

- ، علی نیکزاد شامگاه چهارشنبه در تجمع بزرگ حامیان سید ابراهیم رییسی در زنجان با اشاره به اینکه امروز در شهری حضور دارم که مظهر و مهد دلدادگی به اهل بیت (ع) است، افزود: در وصف تاثیرگزاری زنجانی ها همین بس که از این دیار شهید شهریاری را در حوزه انرژی هسته ای داریم و این در حالی است که دشمنان اعتقادی به قدرت هسته ای ایران نداشتند.

وی افزود: همان طور که مشکلات استان زنجان از جمله پسماند توسط قوه قضاییه حل شد، باید مشکلات دیگر کشور و استان در بخش های خام فروشی معدن، بیکاری، حوزه های کشاورزی و صنعتی و سایر موارد نیز توسط دولت انقلابی حل شود.

نیکزاد با یادآوری اینکه مردم شهیدپرور زنجان در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری، بیش از 50 درصد آرای خود را با نام سید ابراهیم رییسی در صندوق انداخته بودند، تصریح کرد: برگزاری انتخابات مختلف در طول بیش از چهار دهه گذشته، حاکی از آن است که در این کشور به مقوله هایی چون دموکراسی و جمهوریت اهتمام ویژه ای صورت گرفته است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنا بود رأی آوردندگان خادم مردم باشند اما امروز این سئوال مطرح است که آیا خواسته مردم از دولت مردان برآورده شده است، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی باید در کنار مجلس انقلابی شکل گیرد

دولت انقلابی باید در کنار مجلس انقلابی شکل گیرد