مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 19:102021-06-09سياسي

ساده سازی تحریم و کرونا با هدف تخریب دولت مستقر، هنر نیست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ساده سازی اثر تحریم های ظالمانه و انکار آثار اقتصادی و زیانبار تحریم و کرونا، با هدف تخریب دولت مستقر که دوره آن به سرآمده و در انتخابات حضور ندارد، - ایسنا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ساده سازی اثر تحریم های ظالمانه و انکار آثار اقتصادی و زیانبار تحریم و کرونا، با هدف تخریب دولت مستقر که دوره آن به سرآمده و در انتخابات حضور ندارد، باعث می شود، مردم فکر کنند هر دولتی سرکار بیاید نمی تواند کار کند و مشکلات را برطرف نماید.

عمران خودآموز ، در نشست هم اندیشی تعدادی از فعالان رسانه ای با مسئولان استان ایلام اظهار کرد: مهمترین دستاورد انقلاب امام و انقلاب مردم، به رسمیت شناخته شدن حق رای و حق تعیین سرنوشت بود.

در رژیم سابق مردم دیندار بودند اما صاحب رای نبودند و همین فطرت دینی آنان باعث شد به ندای امام راحل عظیم الشان (ره) لبیک بگویند و یک انقلاب مردمی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه در طول سال های پس از انقلاب نیز امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همیشه بر اهمیت حضور مردم در همه عرصه ها پای فشرده اند، تصریح کرد: باور امام به نقش مردم در حکومت دینی و تبیین متوازن جمهوریت و اسلامیت توسط رهبر انقلاب در 14 خرداد ماه جاری، نشانه اصالت این دو مولفه در نظام ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده سازی تحریم و کرونا با هدف تخریب دولت مستقر، هنر نیست

ساده سازی تحریم و کرونا با هدف تخریب دولت مستقر، هنر نیست