مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 19:402021-06-09حوادث

غرق شدن 2 کودک در سپیدان


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس با اعلام هشدار از حوادث غرق شدگی در استان، گفت: امروز 2 کودک براثر غرق شدن در سپیدان جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدجواد مرادیان چهارشنبه 19 خرداد به خبرنگاران گفت: هر ساله با فرار سیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا افراد زیادی برای خنک شدن و فرار از گرما دل به رودخانه ها، کانال های آبیاری و استخر ها می زنند که متاسفانه به دلیل آشنا نبودن افراد با فنون شنا و بی توجهی به هشدارها، همه ساله شاهد جان باختن تعدادی از هم استانی های خود هستیم.

او اضافه کرد: ظهر امروز، گزارش غرق شدگی 3 کودک درون استخری در باغ به سامانه 115 اورژانس فارس گزارش شد و بلافاصله امدادگران به محل حادثه واقع در شهرستان سپیدان سپیدان-جاده رودبال اعزام شدند.

مرادیان افزود: در این حادثه 3 کودک درون استخر سقوط کردند که 2 نفر از آن ها به دلیل خفگی جان خود را از دست دادند و یک کودک 9 ساله با حضور به موقع ماموران اورژانس از مرگ نجات پیدا کرد.

مرگ 11 نفر براثر غرق شدناو ادامه داد: دو کد اورژانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به سپیدان اعزام شده بود که یک کودک توسط آمبولانس به بیمارستان سپیدان انتقال داده شد.

رییس اورژانس فارس با بیان اینکه از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون 26 مورد گزارش غرق شدگی به سامانه 115 اورژانس است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 2 کودک در سپیدان

غرق شدن 2 کودک در سپیدان