مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 19:452021-06-09سياسي

فرایند قانونی تایید صلاحیت نامزدها در شوراها با نظر مجلس می تواند اصلاح شود


دادستان یزد با تاکید بر این که برای رفع برخی گله مندی ها فرایند تایید صلاحیت ها در شوراها می تواند اصلاح شود، گفت: شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قطعا بهتر از شرکت نکردن است و همه گروه ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

- ایسنا/یزد دادستان یزد با تاکید بر این که برای رفع برخی گله مندی ها فرایند تایید صلاحیت ها در شوراها می تواند اصلاح شود، گفت: شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قطعا بهتر از شرکت نکردن است و همه گروه ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

محمدرضا حدادزاده در نشست مجازی کلاب هوس که امشب با حضور کنشگران اجتماعی، رسانه ها و استاندار یزد برگزار شد، در بخشی از سخنان خود، در پاسخ به سوالی پیرامون علت رد صلاحیت ها با بیان این که در خصوص تایید صلاحیت ها بعضا ساز و کار و فرایند کار از نظر قانونی نیازمند اصلاح است، گفت: اگر ایرادی هست قانون باید اصلاح شود تا هم حق افراد نادیده گرفته نشود و مسیر قانونی درست طی شود و هم نظر مراجع 5 گانه مورد توجه باشد.

چرا که در خصوص نظارت و دستگاه های ارائه دهنده اطلاعات مربوطه هر دو به وظایف خود عمل کرده اند و باید با اصلاح این فرایند فرد علت رد صلاحیت خود را بداند و بتواند بهتر از خودش دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند قانونی تایید صلاحیت نامزدها در شوراها با نظر مجلس می تواند اصلاح شود

فرایند قانونی تایید صلاحیت نامزدها در شوراها با نظر مجلس می تواند اصلاح شود