مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 00:252021-06-09اقتصادي

سامانه دوم آبرسانی به اصفهان باید وارد مدار شود/ 3 هزار لیتر در ثانیه کمبود آب داریم


مدیر دفتر بهره برداری و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان اصفهان گفت: در صورتی که سامانه دوم آبرسانی به اصفهان وارد مدار نشود، کمبود آب در هفته های آینده به 4 هزار و 300 لیتر در ثانیه خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، سید محمدحسین صالح با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه مصرف آب مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان 157 لیتر در شبانه روز است، اظهار داشت: اگر هر شهروند فقط 15 لیتر صرفه جویی کند و مصرف خود را به 142 لیتر برساند، می توان تابستان گرم امسال را بدون دغدغه و با آرامش پشت سر گذاشت.

مدیر دفتر بهره برداری و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان اصفهان با بیان اینکه گرم شدن زودهنگام هوا سبب افزایش مصرف و افت شدید فشار آب شبکه در روزهای اخیر شده است، گفت: هر چند تصفیه خانه آب باباشیخعلی با ظرفیت 11 هزار و 500 لیتر در ثانیه در حال فعالیت است اما به دلیل این که چاه های فلمن در حاشیه زاینده رود به کلی خشک شده و میزان آبدهی چاه های متفرقه نیز 50 درصد کاهش یافته است، در حال حاضر به میزان 3 هزار لیتر در ثانیه کمبود آب داریم که اثر خود را به صورت افت شدید فشار آب شبکه نشان داده است.

وی از افزایش 200 تا 300 لیتر در ثانیه ای مصرف آب به ازای هر درجه گرم تر شدن هوا در 57 شهر و 380 روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه دوم آبرسانی به اصفهان باید وارد مدار شود/ 3 هزار لیتر در ثانیه کمبود آب داریم

سامانه دوم آبرسانی به اصفهان باید وارد مدار شود/ 3 هزار لیتر در ثانیه کمبود آب داریم