مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-09فرهنگي

رونمایی از «سر الاسرار»


«سر الاسرار»، نام اثر فاخری است که در آن برای نخستین بار، از نقوش قلمکار برای رسم گره چینی استفاده شده و به تازگی، در مجموعه ی فرهنگی غدیریه ی دیانی اصفهان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

- ایسنا/اصفهان سر الاسرار ، نام اثر فاخری است که در آن برای نخستین بار، از نقوش قلمکار برای رسم گره چینی استفاده شده و به تازگی، در مجموعه ی فرهنگی غدیریه ی دیانی اصفهان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

محسن حاج کاظمیان، مدیر مجموعه ی دینی_ فرهنگی غدیریه اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: نشر فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) و آشنا کردن مردم، با وظایفی که نسبت به ائمه دارند، هدف از تشکیل مجموعه ی دینی فرهنگی غدیریه دیانی است.

وی ادامه داد: ما، به مناسبت های مختلف، با تعریف برنامه های گوناگون برای تحقق این هدف، تلاش می کنیم و ازجمله این برنامه ها، می توان به برگزاری جشن، سخنرانی، پرسش و پاسخ، مسابقه و .

اشاره کرد.

مدیر مجموعه ی دینی_فرهنگی غدیریه دیانی اصفهان، با اشاره به رونمایی از اثر فاخر سر الاسرار در این مجموعه توضیح داد: ترجیح دادیم شروع برنامه های استقبال از عید غدیر با یک کار ویژه همراه باشد و به همین دلیل، در این مجموعه، از اثری که گروهی از هنرمندان اصفهان با مضمون فضایل امیرالمؤمنین (ع) خلق کرده بودند رونمایی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «سر الاسرار»

رونمایی از «سر الاسرار»