مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-10سياسي

نامزدهای انتخاباتی قانون را رعایت کنند


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با تاکید بر رعایت قانون از سوی نامزدها و طرفداران آن ها در فرایند تبلیغات انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در انجام فرایند تبلیغات، - ایسنا/کرمان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با تاکید بر رعایت قانون از سوی نامزدها و طرفداران آن ها در فرایند تبلیغات انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در انجام فرایند تبلیغات، قانون را ملاک عمل قرار دهند و از همین ابتدا قانونمند باشند.

محمد رفیعی در گفت و گو با ایسنا ضمن درخواست از ستادهای کاندیداهای انتخابات برای بهره گیری از فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات و جلوگیری از آلودگی بصری سطح شهر، بر لزوم پایبندی نامزدها و طرفداران آنها بر نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان های در نظر گرفته شده از سوی شهرداری رفسنجان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: در زمان تبلیغات انتخاباتی، حجم زیادی از تبلیغات رنگارنگ بدون رعایت ضوابط قانونی، اماکن دولتی، خصوصی و مکان های تعیین شده برای الصاق تبلیغات را می پوشاند و بخش بزرگی از این اقلام نیز بر روی زمین و سنگفرش پیاده روها و خیابان ها ریخت و پاش می شود.

رفیعی تصریح کرد: یکی از نخستین اولویت هایی که در شعارهای نامزدهای شورای اسلامی شهر گوشزد و تاکید می شود، رفتار براساس قانون است در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی قانون را رعایت کنند

نامزدهای انتخاباتی قانون را رعایت کنند