مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-10سياسي

تأمین نهاده های دامی مهم ترین مطالبه عشایر استان سمنان است


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با اشاره به سفر رییس سازمان امور عشایری به سمنان، گفت: تامین نهاده های دامی به عنوان یک مطالبه جدی در این سفر مطرح می شود.

- ، عباس گلرو، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در آستانه سفر علایی مقدم رییس سازمان امور عشایری ایران به سمنان و دیدار با تشکل های عشایری استان، از وضعیت بحرانی عشایر به خصوص در زمان خشکسالی خبر داد و ابراز کرد: تحریم ها و سوءمدیریت ها، اقتصاد عشایر را همچون دیگر بخش های اقتصاد کشور تحت الشعاع قرار داده است.

وی تأمین نهاده های دامی را مهم ترین خواسته عشایر عنوان کرد و گفت: دسترسی نامطلوب به مراتع و کمبود آب نیز عشایر را در تنگنا قرار داده است و باید در این خصوص چاره اندیشی شود از سوی دیگر عشایر استان باید در سفرهای خود از اینترنت و خدمات تلفن همراه بهره مند باشند.

نماینده سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه از جمله مزیت های استان سمنان عشایر هستند، گفت: ضرورت تبدیل مهدی شهر به قطب دامداری صنعتی یکی از مهمترین ضرورت هایی است که باید در زمینه ارتقای اقتصادی و به خصوص توجه به عشایر به آن دقت داشت.

گلرو با اشاره به تولید بیش از 30 نوع محصول لبنی در مهدی شهر گفت: در حال حاضر این محصولات به صورت سنتی تولید و عرضه می شود و لازم است بهره برداری مطلوب تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نهاده های دامی مهم ترین مطالبه عشایر استان سمنان است

تأمین نهاده های دامی مهم ترین مطالبه عشایر استان سمنان است