مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-10ورزشي

تأمین نهاده های دامی؛ مهم ترین خواسته عشایر سمنان


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس، تأمین نهاده های دامی را مهم ترین خواسته عشایر استان سمنان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست علی کریمی فیروزجایی، عضو هیأت رییسه مجلس و رییس فراکسیون امور عشایری و رییس سازمان امور عشایری ایران با تشکل های عشایری استان، با اشاره به وضعیت بحرانی عشایر گفت: تحریم ها و سوءمدیریت ها، اقتصاد عشایر را همچون دیگر بخش های اقتصاد کشور تحت الشعاع قرار داده است.

او تأمین نهاده های دامی را مهم ترین خواسته عشایر عنوان کرد و گفت: دسترسی نامطلوب به مراتع و کمبود آب نیز عشایر را در تنگنا قرار داده است و باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

گلرو تأکید کرد: عشایر استان باید در سفرهای خود از اینترنت و خدمات تلفن همراه بهره مند باشند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس، حضور عشایر صاحب نام و خوش نام در نقاط مختلف استان را از جمله مزیت های استان دانست و افزود: روز گذشته، آیت الله رییسی در سخنان خود خطاب به مردم استان از ضرورت تبدیل مهدی شهر به قطب دامداری صنعتی سخن گفت که نشان از ظرفیت های مهم این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نهاده های دامی؛ مهم ترین خواسته عشایر سمنان

تأمین نهاده های دامی؛ مهم ترین خواسته عشایر سمنان