مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-10پزشكي

یافته جدید: مصرف آسپرین شانس زنده ماندن مبتلایان به کرونا را افزایش نمی دهد


نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد مصرف آسپرین شانس زنده ماندن مبتلایان به کووید 19 که در بیمارستان بستری هستند را افزایش نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد آسپرین شانس زنده ماندن مبتلایان به کووید 19 که در بیمارستان بستری هستند را افزایش نمی دهد.

  دانشمندان امیدوار بودند که این دارو مشکلات ریوی و مرگ و میر بیماران کووید 19 را هدف قرار دهد، اما هیچ مدرکی  که نشان دهد آسپرین خطر مرگ یا نیاز به دستگاه تنفس را کاهش می دهد، یافت نشد.

یک محقق گفت که نتایج ناامید کننده است اما دانستن آنها مهم است؛ دانشمندان دانشگاه آکسفورد امیدوار بودند که رقیق کننده ارزان قیمت خون کارساز باشد زیرا خطر لخته شدن خون را کاهش می دهد؛ یک عارضه شایع و کشنده ویروس کرونا است.

محققان دانشگاه مریلند سال گذشته پس از انجام پژوهش هایی گفته بودند، مصرف کنندگان آسپرین کمتر در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری شده یا به دستگاه تنفسی ونتیلاتور متصل می شوند و در مقایسه با بیماران بستری در بیمارستان که آسپرین مصرف نمی کنند، احتمال زنده ماندن شأن بیشتر است.

اما نتایج بررسی جدید  که یکی از مطالعات برجسته در زمینه ویروس کروناست این نظریه را نقض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته جدید: مصرف آسپرین شانس زنده ماندن مبتلایان به کرونا را افزایش نمی دهد

یافته جدید: مصرف آسپرین شانس زنده ماندن مبتلایان به کرونا را افزایش نمی دهد